Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Odchod Rašiho je skvelou správou pre Košice ale tragédiou pre Slovensko! - glosa (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť

Takže v Slopakii kľudne môže

kandidovať na vedúceho katedry čínskeho jazyka aj zlou slovenčinou "vybavený" bezdomovec.
Sme proste štát neobmedzených nemožnostííííí !!!!
 

komunisti:

kádre rastú s úlohami
 

Ako pozitivum vnimam to...

...ze uz zjavne nie je v boji proti cervenym kmerom Bratislava osamotena.
Bez ohladu kde zijeme, na zapade, vychode, severe ci juhu, mali by sme spolocne trvat na politikoch, ktory skutocne pracuju pre ludi. Myslim, vsetkych ludi a nielen z tich zo zoznamu...

Pekny vikend
 

 

Neviem, či má primátor právo veto, ale ako som sa dozvedela zo stránky mesta, zo 41 poslancov mestského zastupiteľstva je len 14 poslancov - teda 1/3 za stranu Smer. Tak, čo robia tie 2/3 poslancov, keď sa dejú takéto neprístojnosti v meste? Dôležité veci sa neprerokovávajú a neschvaľujú aj v mestskom zastupiteľstve ? Alebo sa len treba pozrieť, kto to píše!!
 
Hodnoť

 

V osobe R Rasiho Slovensko doslova naslo multi talent, to sa musi napisat. Je neunavny nezastavil ho neuspech v castingu na Vuc, vyskusal si casting na Embassy v Rusku nedavno, asi neuspesne opat.
Az prisla jeho chvila slavy a s titulom doktora medicíny vyhral casting na odbornika pre investicie a informatizaciu celého statu. Toto považujem za facku do tvare nam Kosicanom a len cas ukaze co na jeho vykony povie cela spoločnosť. Nie kazdy vitaz superstar je totiz skutočný superstar. Kosicania odpovedia v Novembri.
 

Raši odchádza?

Nerozumiem, prečo by mal Raši odísť z postu primátora?
Veď náš najsamlepší a najsamkrajší primátor hravo zvládne dve funkcie - ministerskú a primátorskú - súčasne. Robil tak doteraz, primátoroval a parlamentno-poslancoval, prečo by tak nemalo zostať aj naďalej.
A vedel by bez spoteného trička aj naďalej poslancovať popri primátorovaní a miništrovaní, keby nebolo že lebo však veď treba posty aj pre ďalších súdruhov z partaje.
 
Hodnoť

 

Tu je to krásne vidieť ako sa strana postará o každého kto posúva zákazky správnym smerom.
Garáží najkrajší je medzi svojimi a hádam si vezme aj dcéry aj ked tie byty v ke ... No uviidme
 
Hodnoť

 

Aj tu platí výrok Martina Mojžiša: v smere je neskutočne veľa hajzl.v a tých ktorých si ficko vyberie do vlády fico IV (ficolíni) sú tí najväčší.
 
Hodnoť

 

odkaz gorala buta totom ak chcete spravodlive a slusne slovensko vyžente rusynov zo štatnej spravy a nažente romov do roboty
 

 

Čo majú ,,rusyni,, spoločne so štátnou správou??? Smutné je že sme jeden národ a nadávame po sebe 🤔🤔🤔🤔 a to isté by sme mohli napísať aj o pastekaroch nech idú preč zo štátnej správy 🤗🤗
 

 

Rusíni preč, pašťekári preč, bratislavské úrady Bratislavčanom!!!
Ale nie nejakým rýchlokvaseným bratislavským chlapcom a dievčencom, čo im ešte slama trčí z čižiem. Musia preukázať, že sú do piateho kolena v rodokmeni v Presburgu a Pozsonyiban zrodení!!!
 
Hodnoť

Ono

sa lahko kritizuje ked nic nerobis a za nic nezodpovedas, nic nepokazis.Daj co si spravil pre Kosice.
 

 

minimálne to, že nekradol Košičanom ich spoločné peniaze...
 

Vychodniari mi v

Bratislave nevadia, pokial ju nedevastuju, nerozkradaju, nespinia, nestavaju prisery v rozpore so stavebnym zakonom, zbytocne nezaplnaju autami...mam pokracovat? Najlepsie je, ako cele slovensko nadava na bratislavu ale vsetci sa do nej tlacia, namiesto toho, aby svojich politikov presvedcili, aby nieco urobili aj pre zvysne casti slovenska.
 
Hodnoť

 

Tento navšetkopoužiteľný aparátčik raz skončí ako arcibiskup.
Chrbticu na to už dávno nemá.
 

Nedá mi ...

• všetkého schopný neschopák je vysokocenený tovar v každej korupčnej/politickej spoločnosti. Nepripomína vám to niečo slovenskééééé ?
 
Hodnoť

trolejbusy

toto je skutocne katastrofa. Cely svet vola po e-mobilite a zakazuje dizlove motory a kosice su na cele kontra-prudu - existujucu e-mobilitu v podobe trolejbusov napriek ponukam na nakup novych trolejbusov sme nahradili nakupom autobusov. Samozrejme, nie su to autobusy renomovanych vyrobcov, ale... autobus vyrobcu zo slovenskym vlastnickym pozadim, sa ukazal ako najlepsi pre podmienky KE... Lekar presadzuje neekologicke riesenie. A na druhej strane - kosicania sa len trpky prizeraju - vedenie trolejbusov nie je este odmontovane, zrejme sa to v Bruseli stale este prezentuje ako fungujuca trolejbusova doprava...
 

Trolejbusy v Košiciach

sú umelo vymyslený problém.
Tak, ako premávali v r. 1995-2015 (a ako bohužiaľ stále premávajú autobusy na pôvodne trolejbusových linkách č. 71 a 72) boli vyslovene antiekologické, pretože odrádzali a odrádzajú množstvo ľudí od používania MHD:
a) cestovanie poriadne naokolo namiesto priameho;
b) horšia pešia dostupnosť (aby sa cestujúci dostal na linku do „svojho“ cieľa, ide peši ďalej);
c) vyššia prestupovosť (lebo kvôli tomu nejestvujú prirodzené priame linky východ - západ);
d) plytvá sa dopravnými výkonmi (nepriame trasy, predimenzované stredy aj konce liniek).
Takže aby z toho bola normálna dopravná sieť, bolo by treba:
a) dnešnú cca zdvojnásobiť (minimálne z Furče a KVP aj na druhú stranu + Železníky),
b) zakúpiť cca 30 nízkopodlažných trolejbusov (z toho podstatnú časť s prídavnými batériami);
c) postaviť ďalšiu meniareň.
A iné zdroje ako eurofondy vlastne nejestvujú. A tie sa teraz na dráhovú MHD dajú čerpať len cez OPII (zatiaľ čo na autobusovú dopravu vrátane elektrobusov pre zmenu len z IROP). Peňazí je tam veľmi obmedzené množstvo a električková sieť bola a z veľkej časti stále je vo veľmi zlom stave.
Pritom bez električkovej dopravy Košice byť nemôžu (resp. bez nej by prevádzka MHD rádovo zdražela) - na rozdiel od trolejbusovej.
Takže rozhodnutie všetky eurofondové zdroje čerpateľné pre dráhovú MHD použiť len na električkovú dopravu (a nie trolejbusovú) bolo správne a v konečnom dôsledku aj ekologickejšie.
Nakoľko však nemožno vylúčiť, že časom peniaze budú aj na znormalizovanie a návrat trolejbusovej dopravy (aj keď tak skoro to nebude), bolo by krátkozraké jestvujúce trolejové vedenie demontovať.
Ak chceme mať v Košiciach čo najekologickejšiu dopravu, treba mať čo najkvalitnejšiu dopravu verejnú hromadnú, čo najprísnejšie obmedzenia pre dopravu individuálnu (najmä čo sa týka cestovania vlastným autom v obsadení 1 osoba na 1 auto) a čo najintnzívnejšiu preferenciu verejnej hromadnej dopravy. To je pre tento účel podstatne dôležitejšie ako vnútorná modálna skladba MHD (električky - trolejbusy - autobusy).
K inému sa nevyjadrujem.
 
Hodnoť

Velmi dobre

napísané !!
 
Hodnoť

 

ale no pán Polaček, radšej by ste sa mohli venovať priateľovi Trnkovi aby ste už konečne začali na kraji aj pracovať. Ale ono kritizovať druhých je oveľa ľahšie ... Len potom tím na kraji zrazu zistí, že nevie ako a čo má zrazu robiť, takže sa začne rýchlo vyhovárať a istota na výhovorky je stále raši. Dokedy o nom budete písať? Nebolo by lepšie sa snažiť niečo dokázať? Ale asi na to vy a spolok nie ste dosť chlapi či sa necháme prekvapiť? Zatial teda nič moc.....
 

1 2 >

Najčítanejšie


  1. Miroslav Ferkl: Dôchodok. 1 584
  2. Ondrej Prostredník: Vaša politická vízia ma uráža, pán minister Krajčí! 850
  3. Martin Ondráš: Agromafia sa vzdať nehodlá 339
  4. Martin Lindák: Cirkvi zoberú zo štátneho rozpočtu skoro 53 miliónov eur. Dá sa s tým niečo robiť? 278
  5. Věra Tepličková: Prichádza čas manipulácií a tlaku 218
  6. Július Kovács: Prácu za Kuciaka dokončíme, časť prvá Dohňanský. Zrazil človeka a kryl podvody. 218
  7. Vladimír Krátky: Ficov poskok ( Pellegriniho ? ) dnes v TV opäť klamal a zavádzal : 163
  8. Tibor Ferko: Tri citáty do pamätníka ministra Mareka Krajčího 134
  9. Soňa Bulbeck: Dvojaký meter v čase korony... 117
  10. Jakub Pohle: Ako Kočner s Bödörom lustrovali Ondreja 94

Rebríčky článkov


  1. Vladimír Krátky: Ficov poskok ( Pellegriniho ? ) dnes v TV opäť klamal a zavádzal :
  2. Vladimír Seman: Apolitický riaditeľ RTVS? Nezmysel. Nielen preto je Rezník na odstrel.
  3. Martin Žilinčík: Donald si prihrieva polievočku
  4. Lukáš Parízek: Automobilky - priateľ do dobrého počasia?
  5. Július Kovács: „Verím, že jediný spôsob, ako ľudí napraviť, je zabiť ich.“
  6. Matúš Kollárik: Korona
  7. Martin Krištoff: OPEC+ musí už dnes plánovať „exit“ stratégiu z utlmenej produkcie
  8. Štefan Vidlár: Tréma ešte raz
  9. Július Kovács: Prácu za Kuciaka dokončíme, časť prvá Dohňanský. Zrazil človeka a kryl podvody.
  10. Martin Žilinčík: #Zodpovedná Zmena


Už ste čítali?