reklama

Šéf vodární ponúka dohodu, ak budem mlčať !

Naozaj nejde o vtip. Hreha poslal nedávno na mesto ponuku, výmenou za informácie. Dohoda sa volá: Dohoda o mlčanlivosti.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (15)

Vynaliezavosť Stanislava Hrehu nemá hraníc. Najnovšie prišiel s nápadom, že by mi vedel dať informácie o zákulisí vo vodárňach. Má to ale háčik, nikomu nesmiem povedať, čo sa dozviem. Táto ponuka je tak absurdná, že neviem, či sa mám smiať, alebo radšej plakať. 

Naozaj nejde o vtip. Hreha poslal nedávno na mesto ponuku. Tá sa volá:Dohoda o mlčanlivosti. Ponúka mi nahliadnuť do zápisníc z rokovaní Východoslovenskej vodárenskej spoločnosti. Má len túto jednu jedinú podmienku. Ak by som predsa len mal nutkanie podeliť sa o to, čo sa tam dozviem, hrozí mi pokutou vo výške 10 tisíc eur. Stačí už len podpísať...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

NIE JE TO JEHO PRVÁ ABSURDNOSŤ 

Možno si spomínate na to, že som sa s Hrehom stretol v spoločnej diskusii. Začiatkom augusta ju organizovalo regionálne médium. Tam šéf vodární Stanislav Hreha sľúbil, že odpovie na otázky mesta, ktoré sme mu predtým poslali. Chceli sme vedieť, prečo Košičania platia najviac za vodu na Slovensku, ale aj to, prečo zákazky v spoločnosti vyhrávajú aj ľudia blízki práve jemu.

Na otázku moderátora, kedy sa odpovedí dočkáme povedal, že čoskoro. Výsledkom je, že ich nemáme dodnes. Ďalšou absurditou, ktorú vtedy vymyslel bolo, že dal moderátorovi prístup k schránke u notára. V nej mali byť dokumenty okolo medializovaného prípadu Hrehových 24 bytov v lukratívnom komplexe Anička. Tie v minulosti získal na jednu zmluvu a bez hypotéky. Čo moderátor u notára našiel, nikto nevie. Musí zrejme mlčať. Čiže Košičania, ktorí platia do vodární milióny eur každý rok, sa opäť nič nedozvedeli. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

O viacerých prešľapoch Stanislava Hrehuvyšli desiatky článkov. A nešlo len o spomínané byty. Zákazky vo vodárňach vyhral už aj jeho brat, bratranec a viacerí známi.

SMS-ky PÁNA HREHU 

Od Stanislava Hrehu dostávam SMS-ky už viac ako rok. Ešte pred voľbami sa chcel so mnou stretnúť. Krátko po nich mi gratuloval k zvoleniu, následne sa chcel opäť stretnúť. Azda najzaujímavejšia správa od neho mi však prišla v polovici roka. Napísal mi v nej: Hovoríme o predstavenstve. Mal ste tam miesto a urobil som pre to veľa. Všetko bolo pripravené. 

V médiách ale dlhodobo tvrdí, že o všetkom rozhodujú akcionári a on nemá žiadny vplyv. Podľa tej SMS-ky je to ale podstatne inak. Aj preto chceme vedieť, ako funguje spoločnosť. Ale nie pod podmienkou mlčanlivosti. Takúto hru hrať odmietam. Košičania si zaslúžia vedieť, čo sa deje v zákulisí vodární. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A deje sa aj to, že chcú postupne skupovať akcie menších obcí. Vytvárajú si tak silnejšiu pozíciu. Problém je v tom, že sa takto budú môcť akcie dostať do súkromných rúk a to by mohol byť vážny problém. Odovzdajme generáciám, ktoré prídu po nás, spoločnosť, v ktorej budú pôsobiť obce a mestá a nie súkromní investori.
Ja neuhnem a tlak znesiem, som naň zvyknutý. 

Ak by vás zaujímalo viac kliknite napr. na článok denníka Korzár: TU!

Autor je primátor mesta Košice.

Stanovisko Stanislava HREHU a spoločnosti VÝCHODOSLOVENSKÁ VODÁRENSKÁ SPOLOČNOSŤ, a.s.: https://pokus.blog.sme.sk/c/523519/stanovisko-stanislava-hrehu-a-spolocnosti-vvp-k-clanku-jaroslava-polaceka.html

Jaroslav Polaček

Jaroslav Polaček

Bloger 
  • Počet článkov:  204
  •  | 
  • Páči sa:  127x

Primátor mesta Košice a stále rebel, ktorý sa už nechce pozerať cez ružové okuliare. OBČIANSKY A NEZÁVISLÝ Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáKošiceMoje okolieMýto a dopravcovia

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu