reklama

Spamy primátora Rašiho (Košice)

Dnes som písal e-mail primátorovi mesta Košice zo svojej oficiálnej adresy zverejnenej na webe mesta. Samozrejme, že som písal na adresu primátora, ktorá je tiež zverejnená na webe mesta. Na ostatnom zastupiteľstve mi primátor tvrdil, že neoficiálne a neregistrované emaily končia v spamovom koši. Tak ja teraz neviem, či by som si nemal ísť svoj email zaregistrovať do podateľne mesta Košice.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Košický Korzár: Pred uplynulým mestským zastupiteľstvom sa mohli poslanci e–mailom hlásiť do jednotlivých komisií. Tí, ktorí poslali e–mail z inej ako oficiálnej adresy, však mali smolu. 
Čítajte viac: http://kosice.korzar.sme.sk/c/7652376/kosicki-poslanci-maju-problem-s-emailami.html#ixzz3S4qc4zfG

Jaroslav Polaček

Jaroslav Polaček

Bloger 
  • Počet článkov:  204
  •  | 
  • Páči sa:  127x

Primátor mesta Košice a stále rebel, ktorý sa už nechce pozerať cez ružové okuliare. OBČIANSKY A NEZÁVISLÝ Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáKošiceMoje okolieMýto a dopravcovia

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu