Propaganda Rašiho alebo propaganda Smeru?

Autor: Jaroslav Polaček | 2.9.2014 o 8:22 | Karma článku: 9,76 | Prečítané:  2910x

Primátor Richard Raši (SMER – SD) vyzval kandidátov do budúcich komunálnych volieb v Košiciach na férovú a transparentnú kampaň. Pravdou však je, že úcta a morálka jeho predvolebného tímu sa dostala na úroveň objednávateľa jeho kampane.

Primátor Raši bol pre mňa istú dobu modernou, inšpiratívnou a vzácnou osobnosťou. Po istom čase a hlbšej analýze túto ilúziu vymenilo rozčarovanie a sklamanie.

Už niekoľko mesiacov v Košiciach pozorujeme aktivity primátora  a jeho tímu, ako nás presviedčajú a idealizujú nám jeho poctivú prácu od roku 2010 s názvom „Naše úspechy". Pripomínajú nám úspešné projekty, za ktoré sme zaplatili milióny eur. V iných prípadoch sa nestačíme čudovať, čo všetko sa dá robiť pod záštitou primátora, za peniaze nás - daňových poplatníkov.

Perfektne prevedená grafická úprava na propagačných materiáloch spolu s podpisom primátora mesta nás presviedčajú o „Našich úspechoch“, ako „Spolu meníme Košice“. 

Nakoľko som jeden z ľudí, ktorí stáli pri znovuzrodení Amfiteátra v roku 2011, uvediem za všetky príklady aspoň jeden, ktorý ilustruje, ako v skutočnosti #SpoluMenimeKosice:

Amfiteáter 2010 – Amfiteáter 2014Amfiteáter 2010 – Amfiteáter 2014 (http://www.risorasi.sk/pred-a-po/amfiteater)

Fotografia, ktorá znázorňuje zrekonštruovaný amfiteáter na propagačných materiáloch primátora mesta po celých Košiciach nemá nič spoločné s rekonštrukciou amfiteátra, ktorú propaguje. Rekonštrukcia Košického amfiteátra sa uskutočnila v druhej polovici roka 2012. Fotografia s názvom „10.000“,  ktorá demonštruje „Amfiteáter 2014“ , vznikla v roku 2011. Táto fotografia bola vyhotovená zo strechy miestneho úradu MČ Košice – Sever  6.5.2011 autorom, vedľa ktorého som v daný moment stál. No a tá škaredá – zarastená bez sedadiel, „Amfiteáter 2010“, vznikla v roku 2012, po tom, ako stavebná firma vytrhala plastové sedadlá a vykonala rekonštrukčné práce za viac ako milión eur. 

Aj v Košiciach sa blížia komunálne voľby, ktoré vládcovi mesta dajú do rúk možnosť minúť za volebné obdobie takmer jednu miliardu eur. Skrytá volebná kampaň založená na zavádzajúcich informáciách z nás znovu robí oklamaných obyvateľov mesta, ktorí sú zaujímaví len pred voľbami.

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

EKONOMIKA

Carrefour vrátil veriteľom smiešnu sumu. Podľa súdu to je v poriadku

Reťazec vrátil veriteľom tri percentá zo svojich dlhov. Ide o sumu viac ako 430-tisíc eur zo sumy 17,5 milióna eur.

SVET

Minúta po minúte: Atentátnik zabil na koncerte v Manchestri 22 ľudí

K útoku sa prihlásila organizácia Islamský štát.

KOMENTÁRE

Keď ide o deti, stojí za to zamyslieť sa

Aký svet chceme odovzdať ďalším generáciám?


Už ste čítali?