reklama

Propaganda Rašiho alebo propaganda Smeru?

Primátor Richard Raši (SMER – SD) vyzval kandidátov do budúcich komunálnych volieb v Košiciach na férovú a transparentnú kampaň. Pravdou však je, že úcta a morálka jeho predvolebného tímu sa dostala na úroveň objednávateľa jeho kampane.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)
undefined
undefined 

Primátor Raši bol pre mňa istú dobu modernou, inšpiratívnou a vzácnou osobnosťou. Po istom čase a hlbšej analýze túto ilúziu vymenilo rozčarovanie a sklamanie.

Už niekoľko mesiacov v Košiciach pozorujeme aktivity primátora a jeho tímu, ako nás presviedčajú a idealizujú nám jeho poctivú prácu od roku 2010 s názvom „Naše úspechy". Pripomínajú nám úspešné projekty, za ktoré sme zaplatili milióny eur. V iných prípadoch sa nestačíme čudovať, čo všetko sa dá robiť pod záštitou primátora, za peniaze nás - daňových poplatníkov.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Perfektne prevedená grafická úprava na propagačných materiáloch spolu s podpisom primátora mesta nás presviedčajú o „Našich úspechoch“, ako „Spolu meníme Košice“. 

Nakoľko som jeden z ľudí, ktorí stáli pri znovuzrodení Amfiteátra v roku 2011, uvediem za všetky príklady aspoň jeden, ktorý ilustruje, ako v skutočnosti #SpoluMenimeKosice:

Amfiteáter 2010 – Amfiteáter 2014
Amfiteáter 2010 – Amfiteáter 2014 

Fotografia, ktorá znázorňuje zrekonštruovaný amfiteáter na propagačných materiáloch primátora mesta po celých Košiciach nemá nič spoločné s rekonštrukciou amfiteátra, ktorú propaguje. Rekonštrukcia Košického amfiteátra sa uskutočnila v druhej polovici roka 2012. Fotografia s názvom „10.000“, ktorá demonštruje „Amfiteáter 2014“ , vznikla v roku 2011. Táto fotografia bola vyhotovená zo strechy miestneho úradu MČ Košice – Sever 6.5.2011 autorom, vedľa ktorého som v daný moment stál. No a tá škaredá – zarastená bez sedadiel, „Amfiteáter 2010“, vznikla v roku 2012, po tom, ako stavebná firma vytrhala plastové sedadlá a vykonala rekonštrukčné práce za viac ako milión eur. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Aj v Košiciach sa blížia komunálne voľby, ktoré vládcovi mesta dajú do rúk možnosť minúť za volebné obdobie takmer jednu miliardu eur. Skrytá volebná kampaň založená na zavádzajúcich informáciách z nás znovu robí oklamaných obyvateľov mesta, ktorí sú zaujímaví len pred voľbami.

Jaroslav Polaček

Jaroslav Polaček

Bloger 
  • Počet článkov:  204
  •  | 
  • Páči sa:  127x

Primátor mesta Košice a stále rebel, ktorý sa už nechce pozerať cez ružové okuliare. OBČIANSKY A NEZÁVISLÝ Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáKošiceMoje okolieMýto a dopravcovia

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu