Propaganda Rašiho alebo propaganda Smeru?

Autor: Jaroslav Polaček | 2.9.2014 o 8:22 | Karma článku: 9,76 | Prečítané:  2889x

Primátor Richard Raši (SMER – SD) vyzval kandidátov do budúcich komunálnych volieb v Košiciach na férovú a transparentnú kampaň. Pravdou však je, že úcta a morálka jeho predvolebného tímu sa dostala na úroveň objednávateľa jeho kampane.

Primátor Raši bol pre mňa istú dobu modernou, inšpiratívnou a vzácnou osobnosťou. Po istom čase a hlbšej analýze túto ilúziu vymenilo rozčarovanie a sklamanie.

Už niekoľko mesiacov v Košiciach pozorujeme aktivity primátora  a jeho tímu, ako nás presviedčajú a idealizujú nám jeho poctivú prácu od roku 2010 s názvom „Naše úspechy". Pripomínajú nám úspešné projekty, za ktoré sme zaplatili milióny eur. V iných prípadoch sa nestačíme čudovať, čo všetko sa dá robiť pod záštitou primátora, za peniaze nás - daňových poplatníkov.

Perfektne prevedená grafická úprava na propagačných materiáloch spolu s podpisom primátora mesta nás presviedčajú o „Našich úspechoch“, ako „Spolu meníme Košice“. 

Nakoľko som jeden z ľudí, ktorí stáli pri znovuzrodení Amfiteátra v roku 2011, uvediem za všetky príklady aspoň jeden, ktorý ilustruje, ako v skutočnosti #SpoluMenimeKosice:

Amfiteáter 2010 – Amfiteáter 2014Amfiteáter 2010 – Amfiteáter 2014 (http://www.risorasi.sk/pred-a-po/amfiteater)

Fotografia, ktorá znázorňuje zrekonštruovaný amfiteáter na propagačných materiáloch primátora mesta po celých Košiciach nemá nič spoločné s rekonštrukciou amfiteátra, ktorú propaguje. Rekonštrukcia Košického amfiteátra sa uskutočnila v druhej polovici roka 2012. Fotografia s názvom „10.000“,  ktorá demonštruje „Amfiteáter 2014“ , vznikla v roku 2011. Táto fotografia bola vyhotovená zo strechy miestneho úradu MČ Košice – Sever  6.5.2011 autorom, vedľa ktorého som v daný moment stál. No a tá škaredá – zarastená bez sedadiel, „Amfiteáter 2010“, vznikla v roku 2012, po tom, ako stavebná firma vytrhala plastové sedadlá a vykonala rekonštrukčné práce za viac ako milión eur. 

Aj v Košiciach sa blížia komunálne voľby, ktoré vládcovi mesta dajú do rúk možnosť minúť za volebné obdobie takmer jednu miliardu eur. Skrytá volebná kampaň založená na zavádzajúcich informáciách z nás znovu robí oklamaných obyvateľov mesta, ktorí sú zaujímaví len pred voľbami.

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

PLUS

Kupujúci Japonec? Neexistuje, tvrdia stánkari z vianočných trhov

Strávili sme jeden deň so stánkarmi, aby sme zistili ako vidia návštevníkov spoza svojich pultov.

EKONOMIKA

Deti boháčov majú vlastnú sieť, stojí za ňou Slovák

Byť bohatým je nuda, keď vás nikto nevidí.


Už ste čítali?