reklama

Rozhodnutia na poslednú chvíľu sú mnohokrát tie najlepšie

Nepatrím k tým, ktorí sa v zásadných veciach rozhodujú neuvážene a zbrklo. Ale sú veci, ktoré vyvstanú z hĺbky duše. Zavalia vás a pohltia...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Iba sedem dní pred možnosťou podať žiadosť o registráciu na poslanca Košického samosprávneho kraja som sa vážne zamyslel nad touto možnosťou. Takmer celý deň som nervózne pobehoval po izbe a hľadal potrebné informácie o našom samosprávnom kraji. Rozhodnutie prišlo nad ránom. Následne som poprosil priateľov a známych, aby mi pomohli ako občiansky a nezávislému kandidátovi na poslanca KSK nazbierať dostatočný počet podpisov pod petíciu, ktorá je základnou podmienkou k splneniu pravidiel pre registráciu.

Poďakovanie

Za 6 dní sme spolu s mojím spolukandidátom Marcelom po večeroch vyzbierali viac ako 1.350 podpisov. A práve preto, skôr ako uvediem dôvody svojho rozhodnutia, sa musím poďakovať každému, kto neodmietol a svojím podpisom nás podporil, aby sme získali mandát byť kandidátmi na poslancov KSK.

 

Jaroslav Polaček

Jaroslav Polaček

Bloger 
  • Počet článkov:  204
  •  | 
  • Páči sa:  127x

Primátor mesta Košice a stále rebel, ktorý sa už nechce pozerať cez ružové okuliare. OBČIANSKY A NEZÁVISLÝ Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáKošiceMoje okolieMýto a dopravcovia

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu